Menu

Regulamin

REGULAMIN  WITRYNY INTERNETOWEJ GoodTimeCharlie.pl

I. Definicje

 Na potrzeby niniejszych ogólnych warunków świadczenia usług wskazane poniżej pojęcia będą miały następujące znaczenie:

  1. Regulamin  – niniejszy regulamin zawierający ogólne warunki świadczenia usług przez Sprzedawcę (regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną);
  2. Sprzedawca – spółka Haust spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: Aleja Juliusza Słowackiego 13B/76, 31-159 Kraków, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0001163893, NIP: 6762690199; REGON: 541265834, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 PLN adres  mailowy: info@goodtimecharlie.pl; numer telefonu: 690 116 050;
  3. Witryna Internetowa – witryna internetowa www.goodtimecharlie.pl, która ma na celu prezentację Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy, obsługę prowadzonej przez Sprzedawcę sprzedaży detalicznej Produktów w tym m.in. w zakresie  składania Zamówień, składania i rozpatrywania reklamacji oraz odstępowania od umów, w tym Umów Sprzedaży, zawartych na odległość, a także do ewidencjonowania Zamówień, jak również do wypełniania prawem przewidzianych obowiązków informacyjnych względem Klientów a dotyczących sprzedawanych Produktów;
  4. Użytkownik – Konsument, Przedsiębiorca lub inny podmiot, w  tym Klient, który przegląda treść Witryny Internetowej lub zakłada Konto;
  5. Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Za konsumenta uważa się także osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 33[1] § 1 Kodeksu Cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
  7. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna albo osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży Produktu, pod warunkiem, że w ich imieniu działa osoba fizyczna, która jest pełnoletnia;
  8. Produkt – produkt, w tym produkt zawierający alkohol, prezentowany przez Sprzedawcę w ramach Witryny Internetowej, który jest dostępny do sprzedaży w Sklepie;
  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu, w której Klient nabywa od Sprzedawcy Produkt na zasadach określonych w Regulaminie;
  10. Formularz Zamówienia – usługa interaktywnego formularza dostępnego w ramach funkcjonalności Witryny Internetowej, poprzez który Klient może złożyć Zamówienie. Poprzez Formularz Zamówienia Klient może wybrać Produkt, liczbę Produktów, sposób płatności oraz sposób, w jaki chce otrzymać Produkt (określenie warunków Umowy Sprzedaży);
  11. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Formularza Zamówienia lub w inny sposób zmierzające do nabycia Produktu;
  12. Odbiór Osobisty – czynność przekazania Produktu Klientowi w Punkcie Sprzedawcy;
  13. Sklep – punkt sprzedaży, nieruchomość położona pod adresem: ul. Krakowska 3, 33-113 Zgłobice, w której Sprzedawca przechowuje Produkty oraz wydaje Produkty Klientom. Jest to miejsce, z którego Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów. Z Punktu Sprzedawcy Sprzedawca przekazuje Produkty podmiotom kurierskim dostarczającym je do miejsca Odbioru Produktu lub umożliwia Odbiór Osobisty po wcześniejszym złożeniu Zamówienia przez Klienta;
  14. Konto – funkcjonalność Witryny Internetowej, za pomocą której Użytkownik może dokonywać określonych działań w Serwisie, w szczególności może przeglądać zamówione przez siebie Produkty;
  15. Newsletter – dobrowolna i darmowa usługa polegająca na przesyłaniu przez Sprzedawcę informacji handlowej na adres mailowy wskazany przez osobę zainteresowaną otrzymywaniem informacji handlowej. W ramach Newslettera Sprzedawca może przesyłać osobie zainteresowanej cyklicznie lub incydentalnie treści zawierające informacje o Produktach, nowościach i aktualnych promocjach obowiązujących w Witrynie Internetowej; 
  16. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., poz. 93 z późn. zm.);
  17. Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.);
  18. Ustawa o Wychowaniu w Trzeźwości i Przeciwdziałaniu Alkoholizmowi – ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. 1982 Nr 35, poz. 230 z późn. zm.).

    II. Postanowienia ogólne
  1. Witryna internetowa dostępna pod adresem internetowym www.goodtimecharlie.pl prowadzona jest przez spółkę Haust spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w siedzibie w Krakowie, al. Juliusza Słowackiego 13B/76, 31-159 Kraków, KRS: 0001163893, NIP: 6762690199, REGON: 541265834, kapitał zakładowy: 5 000 zł, adres korespondencyjny tożsamy z adresem prowadzenia działalności gospodarczej, adres poczty elektronicznej: info@goodtimecharlie.pl .
  2. Regulamin zawiera zasady korzystania z Witryny Internetowej, która ma na celu prezentację Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy, obsługę prowadzonej przez Sprzedawcę sprzedaży detalicznej Produktów w tym m.in. w zakresie  składania Zamówień, składania i rozpatrywania reklamacji oraz odstępowania od umów, w tym Umów Sprzedaży, zawartych na odległość, a także do ewidencjonowania Zamówień, jak również do wypełniania prawem przewidzianych obowiązków informacyjnych względem Klientów a dotyczących sprzedawanych Produktów.
  3. Administratorem danych osobowych Klientów przetwarzanych w związku z realizacją postanowień Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celach, w zakresie oraz w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności Sprzedawcy opublikowanej w ramach Witryny Internetowej. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji funkcjonalności Witryny Internetowej. 
  4. Sprzedawca posiada ważne zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży, o którym mowa w art. 18 ust. 1 w zw. z ust. 3 pkt. 3) Ustawy o Wychowaniu w Trzeźwości i Przeciwdziałaniu Alkoholizmowi wydane przez Prezydenta Miasta Tarnowa o numerze NR I/19/A/2025 oraz NR I/20/B/2025.
  5. .  Umowa sprzedaży zostaje zawarta w Sklepie położonym w Zagłobicach ul. Krakowska 3, 33-113 Zgłobice w oparciu o treść Zamówienia Klienta. 
  6. Witryna Internetowa i Produkty przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich. Aby przeglądać treści zawarte w Witrynie Internetowej należy złożyć oświadczenie o osiągnięciu pełnoletniości. Wymóg, o którym mowa w niniejszym punkcie dotyczy także osób działających jako Przedsiębiorca lub w imieniu bądź z upoważnienia Przedsiębiorcy.
  7. Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z Witryny Internetowej, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do Konsumentów albo do Przedsiębiorców.
  8. Poza możliwością nabycia Produktów oraz usługi Newslettera, Usługodawca umożliwia także przeglądanie zawartości Witryny Internetowej oraz usługę założenia i prowadzenia Konta. Za przeglądanie zawartości Witryny Internetowej, Newsletter oraz założenie i prowadzenia Konta Sprzedawca nie pobiera opłat.
  9. Kontakt z Sprzedawcą jest możliwy poprzez: a. formę papierową: adres ul. Krakowska 3, 33-113 Zgłobice; b. adres mailowy: info@goodtimecharlie.pl; c. numer telefonu: 690 116 050;
  10. W celu prawidłowego korzystania z Witryny Internetowej wymagane jest: na komputerach przenośnych lub stacjonarnych – Safari; Firefox; Chrome lub na urządzeniach mobilnych – Safari; Firefox; Chrome.
  1. Regulamin dostępny jest dla Klientów i Użytkowników w każdym czasie za pośrednictwem Witryny Internetowej. Sprzedawca wskazuje, że przed rozpoczęciem korzystania z Witryny należy zapoznać się z treścią Regulaminu. W razie braku akceptacji Regulaminu w całości lub w części, Sprzedawca prosi o zaprzestanie korzystania z Witryny. 

III. Zamówienia 

  1. W ramach Witryny Internetowej Sprzedawca prezentuje swoje Produkty wraz z ich obowiązującą ceną.
  2. Katalog Produktów znajdujących się w Witrynie Internetowej stanowi zaproszenie do zawarcia umowy, o której mowa w art 71 Kodeksu Cywilnego. Katalog ten nie stanowi oferty w rozumieniu art 66 Kodeksu Cywilnego.
  3. Do złożenia Zamówienia za pośrednictwem Witryny Internetowej konieczne jest wypełnienie Formularza Zamówienia oraz wypełnienie przez Klienta wszystkich wymaganych szczegółów Zamówienia. Brak wypełnienia wszystkich szczegółów Zamówienia może spowodować nieprzyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę. Zamówienie może zostać złożone także w innej formie elektronicznej (np. w wiadomości mailowej kierowanej na adres mailowy Sprzedawcy, wskazany w rozdziale I pkt. 1 lit. b). 
  4. W przypadku składania Zamówienia w formie mailowej, o której mowa w ust. 3 zd. 3, Klient wskazuje wszystkie niezbędne szczegóły Zamówienia, których podania wymaga Sprzedawca w Formularzu Zamówienia. Sprzedawca ma prawo do żądania udzielenia szczegółów Zamówienia od Klienta uzależniając zawarcie Umowy Sprzedaży od podania przez Klienta niezbędnych szczegółów Zamówienia.
  5. Potwierdzenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o woli związania się ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, a także, że Klient przyjmuje na siebie odpowiedzialność za odbiór zamówionych Produktów, które zawierają alkohol, przez osobę pełnoletnią. Złożenie Zamówienia obejmującego Produkt zawierający alkohol jest również tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych oraz, że nie dokonuje zakupu alkoholu celem dalszej odsprzedaży.
  6. Potwierdzenie Zamówienia następuje poprzez przesłanie potwierdzenia zawierającego ilość i rodzaje zamówionych Produktów na adres mailowy Klienta, wskazany podczas składania Zamówienia. Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia w ciągu jednego dnia roboczego od chwili jego otrzymania. Sprzedawcy przysługuje prawo do kontaktu z Klientem celem weryfikacji treści Zamówienia oraz jego warunków, jak również celem weryfikacji danych osobowych i teleadresowych, w tym także wieku Klienta. 
  7. Potwierdzenie Zamówienia oznacza przystąpienie przez Sprzedawcę do realizacji Zamówienia. Przez realizację Zamówienia rozumie się przygotowanie przez Sprzedawcę Produktu do przekazania go Klientowi.
  8. Sprzedawca może nie zrealizować Zamówienia, jeżeli:

a) wybrany przez Klienta Produkt nie jest dostępny u Sprzedawcy,

b) podane przez Klienta dane są niekompletne, błędne lub budzą uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości,

c) zaistniały zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, których Sprzedawca nie mógł przewidzieć i im zapobiec w normalnym toku czynności (siła wyższa)

 O tym fakcie Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi Klienta. Jeżeli Klient zapłacił już cenę za Produkt, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić środki Klientowi w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia Klienta o braku możliwości realizacji Zamówienia.

  1. Sprzedawca informuje Klienta o wydłużonym terminie realizacji Zamówienia wskazując przyczynę opóźnienia oraz przewidywany termin realizacji Zamówienia. Jeżeli Klient w terminie 2 dni roboczych nie zaakceptuje wydłużenia terminu realizacji Zamówienia, wówczas Zamówienie jest anulowane. Jeżeli Klient dokonał płatności za Zamówienie, Sprzedawca zwraca klientowi całość otrzymanej kwoty. Postanowienia Regulaminu dotyczące zwrotu ceny w razie odstąpienia od Umowy stosuje się. 
  2. Zaprzestanie wypełniania Formularza Zamówienia na okres 2 godzin oznacza rezygnację z Zamówienia.

IV. Konto

  1. Użytkownik ma możliwość założenia i prowadzenia Konta w Witrynie Internetowej.
  2. Umowa o prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieoznaczony – tj. na okres do usunięcia Konta przez Użytkownika poprzez wybranie odpowiedniej funkcjonalności w Witrynie Internetowej.
  3. W celu dokonania rejestracji Konta należy wybrać odpowiednią funkcjonalność Witryny Internetowej oraz wypełnić formularz rejestracyjny.
  4. Po wypełnieniu formularzu rejestracyjnego, Użytkownik może zostać poproszony o weryfikację adresu poczty elektronicznej, która została przez niego podana podczas wypełniania formularza rejestracyjnego. Warunkiem zawarcia umowy o prowadzenia Konta jest oświadczenie przez Użytkownika, iż osiągnął pełnoletniość. Jeżeli Sprzedawca poweźmie wątpliwość co do wieku Użytkownika może uzależnić zawarcie umowy o prowadzenie Konta od wykazania przez Użytkownika osiągnięcia pełnoletniości. 
  5. Poprzez dokonanie Rejestracji Konta, Użytkownik oświadcza, że podane przez niego w formularzu rejestracyjnym dane są prawdziwe i nie naruszają praw osób trzecich.
  6. W Koncie Użytkownik m.in. posiada możliwość przechowywania potwierdzeń Zamówień.
  7. Z uwagi na obowiązek zapewnienia ochrony danych osobowych, Usługodawca może usunąć Konto, jeżeli od ostatniego zalogowania w Koncie upłynęło 5 lat.

V. Płatności 

  1. Wszystkie ceny prezentowanych przez Sprzedawcę w Witrynie Internetowej Produktów są cenami brutto, tj. uwzględniają podatek od towarów i usług (VAT) w oparciu o aktualne stawki prawem przewidziane. Ceny wyrażone są w złotych polskich. 
  2. Klienta wiąże cena podana w Witrynie Internetowej w chwili składania Zamówienia. 
  3. W razie wątpliwości przyjmuje się, że cena nie zawiera kosztów dostarczenia Produktów z uwagi na fakt, że usługa dostarczona jest świadczona na życzenie Klienta przez firmę kurierską.
  4. Całkowita wartość Zamówienia prezentowana jest przez Sprzedawcę za pośrednictwem Witryny Internetowej lub w razie złożenia Zamówienia w inny sposób niż z wykorzystaniem Witryny Internetowej – w sposób odpowiadający formie Zamówienia. Całkowita wartość Zamówienia stanowi sumę cen brutto wszystkich zamówionych przez Klienta Produktów, a także koszty dostarczenia Produktów (jeżeli Klient wybrał opcję dostawy) oraz ewentualne wyszczególnione koszty związane z wybraną przez Klienta formą płatności. 
  5. Płatność za zamówiony Produkt odbywa się za pośrednictwem Witryny Internetowej lub poza Witryną Internetową – poprzez płatność za pobraniem podczas Odbioru Osobistego. Klient decydujący się na Odbiór Osobisty może dokonać płatności także poprzez Witrynę Internetową.
  6. W przypadku płatności za pośrednictwem Witryny Internetowej Klient dokonuje płatności w formie elektronicznej poprzez zewnętrzny system płatności (np. BLIK, Apple Pay, Google Pay oraz PayU) dostępny u Sprzedawcy w momencie składania Zamówienia.
  7. Wyboru płatności Klient dokonuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego wyboru w Formularzu Zamówienia.
  8. Datą płatności jest dzień uznania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.

VI. Wydanie Produktu

  1. Sprzedawca wydaje Klientowi Produkt poprzez Odbiór Osobisty w Sklepie w umówionym terminie wskazanym przez Sprzedawcę w wiadomości e-mail potwierdzającej zrealizowanie Zamówienia. Potwierdzenie o gotowości Produktu do odbioru Sprzedawca przesyła Klientowi na wskazany w Formularzu Zamówienia adres e-mail określając możliwe terminu Odbioru Osobistego. Klient dokonując Odbioru Osobistego zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz numer Zamówienia. Odbierając Produkt Klient podpisuje pisemne potwierdzenie odbioru Produktu. 
  2. Warunkiem Odbioru Osobistego jest zrealizowanie płatności za Produkt. Sprzedawca nie sprzedaje ani nie wydaje Produktu na kredyt lub pod zastaw. 
  3. Sprzedawca wydaje Produkt zawierający alkohol do rąk własnych Klienta, który jest osobą pełnoletnią. Sprzedawca odmawia wydania Produktu zawierającego alkohol Klientowi, którego zachowanie wskazuje, że znajduje się w stanie nietrzeźwości. W razie wątpliwości co do pełnoletności Klienta, Sprzedawca lub upoważniona przez niego osoba (wydający Produkt zawierający alkohol) uprawniony jest do żądania okazania dokumentu potwierdzającego wiek Klienta.
  4. Produkt może być dostarczony Klientowi przez firmę kurierską. O zamiarze odbioru Produktu w takiej formie Klient informuje Sprzedawcę w Formularzu Zamówienia. Koszt dostarczenia Produktu przez firmę kurierską wskazany jest na Witrynie Internetowej przy składaniu Zamówienia. 
  5. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru produktu z wykorzystaniem firmy kurierskiej (dostarczenie) Klient wskazuje adres na który ma nastąpić dostarczenie Produktu. Wybierając opcję dostarczenia Produktu Klient upoważnia pracownika (przedstawiciela) firmy kurierskiej do odbioru Produktu w jego imieniu i na jego rzecz. Wydanie Produktu następuje z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu pracownikowi (przedstawicielowi) firmy kurierskiej. 
  6. Dostawa realizowana jest przez firmą kurierską wskazaną w Witrynie Internetowej Sprzedawcy. Dostawa realizowana jest tylko na terytorium Polski. W ramach Witryny Internetowej Sprzedawca może zamieścić informację o maksymalnej liczbie sztuk Produktów, które mogą być przedmiotem dostarczenia przez firmę kurierską z uwagi na bezpieczeństwo Produktów w transporcie. Przewidywane terminy dostaw Sprzedawca wskazuje w Witrynie Internetowej. Sprzedawca przekazuje firmie kurierskiej dane osobowe niezbędne do realizacji dostawy. Przedstawiciel firmy kurierskiej uprawniony jest do kontaktu z Klientem z wykorzystaniem połączeń telefonicznych celem potwierdzenia obecności Klienta w zadeklarowanym w Formularzu Zamówienia miejscu dostawy. Sprzedawca informuje Klienta o wydaniu Produktu firmie kurierskiej. 
  7. Czas realizacji dostawy liczony jest od momentu: A. zaksięgowania całkowitej ceny za złożone Zamówienie na rachunku bankowym Sprzedawcy, w przypadku płatności o której mowa w Rozdziale V pkt. 6 Regulaminu, B. potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, w przypadku pozostałych form płatności.
  1. Dokument potwierdzający Umowę Sprzedaży dołączany jest przez Sprzedawcę do przesyłki w ramach której dostarczany jest Produkt. 
  2. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w momencie odbioru poprzez sprawdzenie stanu opakowania i weryfikacji czy nie uległo ono uszkodzeniu w transporcie, a także pod kątem zawartości przesyłki – zgodności dostarczonych Produktów z Zamówieniem. Po odbiorze przesyłki Klient sprawdza również, czy do przesyłki dołączony jest dowód sprzedaży o którym mowa w pkt. 8.
  3. W razie stwierdzenia, że zawartość przesyłki odbiega od treści Zamówienia, dokumentu o którym mowa w pkt 8 lub dostarczony Produkt jest uszkodzony, Klient zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę opisując: A.niezgodność dostarczonego Produktu z Zamówieniem lub dokumentem o którym mowa w pkt 8, B. zakres i rodzaj szkody w przypadku dostarczenia uszkodzonego Produktu.

Informacje te klient przekazuje Sprzedawcy w formie wiadomości e-mail. Jeżeli jest to możliwe, Klient powinien sporządzić fotografie potwierdzające zgłoszenie i dołączyć do wiadomości.  

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności jeżeli dostawa nie może być zrealizowana z uwagi na błędne lub niekompletne dane dostawy wskazane przez Klienta, jak również w przypadku nieobecności Klienta w miejscu i w terminie dostawy, a także jeżeli pracownik firmy kurierskiej odmówi wydania Produktu z uwagi na okoliczności o których mowa w pkt 12.
  2. W razie niezrealizowania dostawy powstałej na skutek okoliczności o których mowa w pkt 11, Klient może zwrócić się z prośbą o ponowną dostawę. Ewentualne dodatkowe koszty dostawy obciążają Klienta. 
  3. Podczas realizacji dostarczenia Produktu zawierającego alkohol przedstawiciel podmiotu kurierskiego dostarczającego Produkt zawierający alkohol Klientowi, w razie powzięcia wątpliwości co do pełnoletniości Klienta, jest uprawniony do uzależnienia Odbioru Produktu od wykazania tego faktu dokumentem tożsamości. Przedstawiciel firmy kurierskiej odmawia wydania Produktu zawierającego alkohol Klientowi, który jest osobą niepełnoletnią lub nietrzeźwą. 
  4. Odbiór dostarczanego Produktu oraz Odbiór Osobisty jest możliwy wyłącznie przez Klienta lub osobę przez niego umocowaną, jeżeli i ona jest pełnoletnia i nie znajduje się w stanie nietrzeźwości w chwili wydania Produktu zawierającego alkohol. Sprzedawca oraz przedstawiciel podmiotu kurierskiego dostarczającego Produkt zawierający alkohol nie przekaże Produktu zawierającego alkohol osobie innej niż Klientowi lub osobie umocowanej przez Klienta jeżeli okaże się, że Klient lub osoba przez niego umocowana nie jest pełnoletnia lub znajduje się w stanie nietrzeźwości.
  5. Jeżeli okaże się, że Klient nie jest pełnoletni lub znajduje się w stanie nietrzeźwości w chwili wydania lub dostarczenia Produktu zawierającego alkohol, Sprzedawca odstąpi od Umowy Sprzedaży oraz zwróci cenę sprzedaży Produktu, jeżeli została ona zapłacona. W przypadku dostarczania Produktu z wykorzystaniem firmy kurierskiej, Sprzedawca odstępując od Umowy Sprzedaży zwraca cenę sprzedaży pomniejszoną o koszty dostawy (potrącenie) na co Klient wyraża zgodę. W przypadku nieprzekazania Produktu Klientowi z innych przyczyn, Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży zwracając cenę sprzedaży w terminie 7 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, jeżeli cena została już zapłacona przez Klienta.
  6. Z chwilą wydania Produktu przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Produktem. Korzyści i ciężary związane z Produktem przechodzą na Klienta będącego Konsumentem z chwilą dostarczenia Produktu przez firmę kurierską. 

VII. Prawa własności intelektualnej

  1. Prawa własności intelektualnej do Witryny Internetowej są własnością Sprzedawcy, który ma prawo dokonywania w niej zmian, dodawania, modyfikowania i usuwania treści, a wszelkie zbiory w Witrynie Internetowej, jej nazwa, sposób funkcjonowania i inne dane podlegają ochronie prawnej. Reprodukowanie, zwielokrotnianie, przenoszenie, dystrybucja lub zapisywanie na jakichkolwiek nośnikach ww. treści, bez wcześniejszej pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione poza wyjątkami opisanymi poniżej.
  2. Użytkownik jest uprawniony do przeglądania treści Witryny Internetowej. Witryny Internetowej nie można stosować do innych celów aniżeli niekomercyjnych celów Użytkownika i Klienta.

VIII. Odstąpienie od umowy

  1. Użytkownik będący jednocześnie Konsumentem może odstąpić od umowy o prowadzenie Konta bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni od dnia rejestracji w Serwisie Internetowym lub usunięcie Konta. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży z uwzględnieniem ust. 4.
  2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 może być złożone między innymi za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej Sprzedawcy info@goodtimecharlie.pl lub wysłane na adres: ul. Krakowska 3, 33-113 Zgłobice.
  3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Konsument może złożyć na ustawowym wzorze lub sformułować je w sposób samodzielny. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do Regulaminu.
  4. Klient będący jednocześnie Konsumentem może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów za wyjątkiem nadwyżki kosztów w zakresie wyboru sposobu dostarczenia Produktu (koszt dostarczenia Produktu wybrany przez Klienta pomniejszony o koszt najtańszego możliwego sposobu dostarczenia).
  5. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 może być złożone między innymi za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej Sprzedawcy info@goodtimecharlie.pl lub wysłane na adres: ul. Krakowska 3, 33-113 Zgłobice.
  6. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 Konsument może złożyć na ustawowym wzorze lub sformułować je w sposób samodzielny. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do Regulaminu.
  7. Bieg terminu 14 dni do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 4 rozpoczyna się z dniem objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub przez osobę przez niego upoważnioną do odbioru Produktu, inną niż przedstawiciel firmy kurierskiej. W przypadku dostarczania Produktów partiami albo w częściach – z chwilą objęcia w posiadanie ostatniej partii lub części.
  8. Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego aniżeli najtańszy zwykły sposób dostawy wskazany w Witrynie Internetowej Sprzedawcy. Zwrot płatności następuje z użyciem tego samego sposobu płatności jak użyty przez Konsumenta przy zapłacie ceny, chyba że Konsument wyraźnie wyraził zgodę na inny sposób zwrotu środków pieniężny, a inny sposób zwrotu środków pieniężnych nie obciąża Konsumenta jakimikolwiek dodatkowymi kosztami. 
  9. Konsument, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od Umowy Sprzedaży, zwraca Produkt Sprzedawcy lub przekazuje go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru. Powyższego obowiązku nie stosuje się, jeżeli Sprzedawca sam zaoferował odbiór Produktu. Do zachowania terminu wystarczy nadanie zwrotu Produktu przed jego upływem. 
  10. Produkt ma być zwrócony przez Konsumenta na adres: ul. Krakowska 3, 33-113 Zgłobice.
  11. Sprzedawca uprawniony jest do wstrzymania się ze zwrotem ceny uiszczonej przez Konsumenta zgodnie z pkt. 8 do czasu otrzymania zwrotu Produktu lub przedstawienia przez Konsumenta dokumentu poświadczającego nadanie zwrotu Produktu. 
  12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 ust. 1 Ustawy o Prawach Konsumenta.
  13. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą. 

IX. Reklamacje, pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów, odpowiedzialność

  1. Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Sprzedawcę w ramach Witryny Internetowej, a w szczególności ich niewykonania lub nienależytego wykonania
  2. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adresy Sprzedawcy wskazane w ust. 2. 
  3. W reklamacji Użytkownik powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu, a także zwięźle przedstawić uzasadnienie i opis czego się domaga. 
  4. Sprzedawca rozpatruje każdą reklamację Użytkownika w terminie do 14 dni od chwili jej otrzymania. Udzielenie odpowiedzi na reklamację następuje w formie tożsamej do formy złożenia reklamacji. 
  5. Użytkownik będący Konsumentem jest uprawniony do korzystania z prawem przewidzianych form polubownego rozwiązywania sporów, w tym np. do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Sprzedawcą, korzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.
  6. Sprzedawca ponosi względem Klienta będącego Konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. W przypadku Umów Sprzedaży, których stroną jest Klient – Przedsiębiorca, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ulega wyłączeniu. 
  7. Konsument wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi obowiązany jest dostarczyć Produkt na koszt Sprzedawcy na adres: ul. Krakowska 3, 33-113 Zgłobice.

X. Postanowienia końcowe

  1. Powielanie bądź publikowanie Regulaminu lub też jego części bez pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione. 
  2. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie, jeżeli bezwzględnie obowiązujące przepisy nie stanowią inaczej. 
  3. Treść Regulaminu może ulec zmianie w następujących przypadkach: a. zmiany przepisów prawa mające wpływ na treść Regulaminu, b. nałożenie określonych obowiązków przez organy państwa, c. usprawnienia działania Witryny Internetowej, d. zmiany w zakresie świadczonych usług.
  4. Wszelkie spory mogące wyniknąć ze stosunków zobowiązaniowych powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem rozpatrywane będą: a. przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Sprzedawcy – dla sporów, których stroną jest Przedsiębiorca, b. przez sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca zamieszkania Konsumenta, chyba że Konsument w sposób wyraźny wybierze inny sąd według właściwości prawem przewidzianej.
  1. Do Zamówień złożonych przed wejściem w życie nowej treści Regulaminu stosuje się Regulamin dotychczasowy, tj. obowiązujący w chwili składania Zamówienia przez Klienta. 
  2. O wszelkich zmianach Użytkownik zostanie poinformowany poprzez Witrynę Internetową wraz z terminem wejścia w życie zmian. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Użytkownik posiadający Konto, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w wiadomości mailowej na adres e-mail wskazany w rozdziale II OWŚU, w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta. 

Załącznik

Wzór odstąpienia od umowy zawartej na odległość

_________________

(data i miejscowość)

____________________________

____________________________

(imię i nazwisko i adres konsumenta)

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Ja niżej podpisany __________________________ (imię i nazwisko) odstępuje od umowy zawartej dnia ___________ (dzień zawarcia umowy) o _______________________________________________________________________________________________________________________ (przedmiot umowy, np. prowadzenie Konta).

_______________

(podpis)

Dodatkowe regulaminy:

Regulamin promocji „Sober October” – https://goodtimecharlie.pl/regulamin-promocji-sober-october/

Regulamin konkursu „Sober October” – https://goodtimecharlie.pl/regulamin-konkursu-sober-october/

Twój koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy